دستورالعمل نهمین جشنواره جایزه ملی ایثار ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه های علوم پزشکی کشور

دستورالعمل نهمین جشنواره جایزه ملی ایثار ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه های علوم پزشکی کشور

جشنواره جایزه ملی ایثار، هر ساله با هدف شناسایی، معرفی و شکوفایی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه های علوم پزشکی در محورهای علمی-آموزشی، پژوهشی و فرهنگی برگزار می‏شود که از برگزیدگان دانشگاهی، منطقه ای و کشوری آن تقدیر و تشکر می‏شود و دانشجویان برگزیده مرحله کشوری که امتیاز بالای 50 را کسب کرده باشد، به عنوان دانشجوی استعداد درخشان تلقی خواهند شد.

حداقل معدل کل برای دانشجویان شرکت‏ کننده در این جشنواره در رشته‏ های پزشکی، دندان‏پزشکی نمره 16، رشته داروسازی نمره 15، در مقاطع کارشناسی، کارشناسی‏ ارشد و دکترای تخصصی (PhD) نمره 17، مقطع تخصص با گواهی قبولی در آزمون ارتقاء و مقطع فوق‏ تخصص بعد از اولین آزمون است.

دانشجویان مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد ناپیوسته پس از اتمام ترم دوم تحصیلی، دانشجویان مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد پیوسته پس از اتمام ترم سوم تحصیلی، دانشجویان رشته پزشکی و دندان‏پزشکی در مقطع دکترای حرفه‌ای بعد از آزمون علوم‏ پایه، دانشجویان رشته داروسازی در مقطع دکترای حرفه ­ای پس از اتمام سه ترم تحصیلی، دانشجویان مقطع دکترای تخصصی (Ph.D) بعد از آزمون جامع و دانشجویان مقطع تخصص پس از قبولی در اولین آزمون ارتقاء  و دانشجویان مقطع فوق تخصص بعد از اولین آزمون مجاز به شرکت در جشنواره هستند.

سوابق پژوهشی-آموزشی و فرهنگی دانشجویان شرکت‏ کننده، از ابتدای تحصیلات دانشگاهی‏ شان مورد بررسی و ارزیابی و تایید قرار خواهد گرفت.

 ثبت نام دانشجویان از طریق سامانه جشنواره به آدرس https://melliisar.behdasht.gov.ir از شهریور ماه صورت میگیرد.

از کلیه دانشجویان شاهد و ایثارگر تقاضا میگردد پس از مطالعه دقیق آیین نامه ، در صورتی که واجد شرایط شرکت در جشنواره می باشند، مدارک و مستندات خود را آماده و جمع آوری نموده و به تایید معاونت های مربوطه رسانده تا در تاریخ مقرر اعلامی در فراخوان بعدی، در سامانه ثبت نام نمایند.

 

جهت مطالعه و دریافت دستورالعمل جشنواره اینجا کلیک نمائید.

درصورت داشتن هرگونه سوال و یا ابهام با شماره های 88396098-88395124 تماس حاصل فرمایید.

به امید افتخارآفرینی دیگری از دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه علوم پزشکی تهران در سال 1403 همچون سال های گذشته

مدیر سیستم
تهیه کننده:

مدیر سیستم

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *